luni, 21 martie 2011

Walk on this way

Am avut o dimineaţă tare agitată; M-am trezit cu o durere groaznică de stomac , şi nu că aş fi la stop să am dureri menstruale de la sângerări. Nu pur şi simplu , mă gândeam să mai slăbesc, şi poate prin înfometare , dar asta nu-i o cale prea bună. 
M-am ridicat din pat cu o silă grozavă şi dureri ale articulaţiilor, de parcă ar fi stat un elefant pe mine sau cel puţin o colegă de clasă (cam tot aia).
Lumina de la baie parcă s-o aprins singură , nici nu am fost în stare să apăs butonaşul cel alb cu un led roşu , pentru ca becul să facă fâc. 
M-am privit în oglindă. Acelaşi chip prostuţ , repezit şi momentan "decedat". Cu rapiditate am încercat să mă curăţ de tot ce mă înconjurase în noaptea precedentă , eh poate de la vise. 
Încă în pijamaua-mi largă , alerg într-un bol de lapte nişte cereale ciocolatii , încercând a mânca. Dar fără sens , durerea nu mă lasă şi parcă tot insistă. Am dat dracului castronul. Şi m-am ridicat. Întârziam şi ştiam asta prea bine. M-am schimbat şi am fugit cu rapiditate spre liceu.
Monoton. Aceleaşi persoane , acelaşi drum în fiecare dimineaţă. Îmi îndepărtez privirea şi realizez într-un final crunt că cerul iară plânge îngheţat cu floriile de gheaţă. Pupilele mi se despart şi regret căci căldura mult dorită nu se face şi simţită.
Privesc pălăria unei doamne roşcate ce înainte lent merge , şi observ conturul insistent cu o eşarfă sângeriie de parcă îmi văd viaţa tocită a anilor '80.
Trec pe lângă un puştan de clasa a III-a. Am fost şi eu aşa , dar nici chiar aşa... în fiecare dimineaţă, se mişcă galant pe vârfurile picioarelor şi cu al său prieten imaginar parcă vorbeşte.
Şi verde o dată nu se mai face , simt că-n înebunesc , aştept de o vecie şi capul mi-l plesnesc. 
Şi şcoala ceea pe care , mereu o voi urî este groaznică vă spun , cum doi de opt eu am luat nu am cum să îmi explic , căci şi cu toate astea simt că-m scos la căpătâi.
Aşa cam se petrece o zi de liceu normală pentru o adolescentă bulversată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu