marți, 24 iunie 2014

Tie nu ti-e dor?


E trist, totul in jurul meu e pustiu...e dureros, aud numai tipete...si durerile nu ma lasa o secunda...ma doare atat fizic cat si sufletesc, vreau sa ma indepartez de tot..de tine...de orice, am ajuns sa-mi placa din nou sa stau singura, inchisa in propia-mi persoana...de ce? Pentru ca singura persoana in care aveam cu adevarat incredere, singura persoana caruia i-am putut darui orice cuvant fara sa-mi fie teama...acea persoana care ma facut sa am incredere in mine ma tradat...iar asta mi-a distrus increderea in mine, mi-a distrus orice din mine...
Vreau sa traiesc. Dar nu asa...Vreau sa plec, cat mai departe. Undeva unde nimeni sa nu ma cunoasca. Sa o iau de la zero. Si de data asta, sa fiu eu insami, fericita.
Numai pot sa rezist la tot acest chin, vreau sa uit tot...dar cum as putea uita acele momente de fericire? Dar, cum as putea uita acele momente de tristete? Totul mi se invarte in cap precum un titirez si orice as vrea sa fac nu pot, pentru ca tu esti acolo si-mi distragi atentia. Te rog, pleaca! Cred ca merit si eu inca o sansa la fericire, oricat de falsa ar fi...la fel cum tu ai gasit-o candva...

Cand esti trist, simti nevoia sa iti auzi tristetea structurata in muzica...iar pentru mine muzica e singura scapare, muzica si tigarile...iar pentru tine, ce a fost?
As vrea sa cauti o persoana...o persoana care sa te iubeasca asa mult cum o faceam eu...nu cred ca vei gasi vreodata, cum nici eu nu voi gasi acel baiat perfect care erai tu odata...
Ma doare ca ti-am iubit defectele si le-am acceptat asa cum erau ele, dar tu? Ce ai facut?

Repet, nu ma transform in victima, dar TU sti cel mai bine razboiul ce are acum loc in sufletul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu